Anmeldelser Magzter

Er du fan av å lese blader og aviser, men finner ikke ett bestemt blad eller en bestemt avis tilgjengelig i din nærbutikk? Foretrekker du kanskje en papirløs løsning? Hvis ja, så kan man lese magasiner og aviser på internett. Dette fører til at du kan lese hva som helst så lenge du har en datamaskin, mobil eller nettbrett. Dette er ett godt alternativ hvis man ikke er interessert å gå til butikken hver gang man skal lese ett blad, også er det mange som synes det er mer praktisk å lese på nett.
    Det finnes en del nettsider hvor du kan få tak i blader og aviser, men hvilken nettside er det rette for deg? Den beste måten å finne ut hva som er rett for deg er å lese kundeanmeldelser. Ved å lese andre kunder sine erfaringer og tilbakemeldinger så får man ett bedre innblikk om svakhetene og styrkene til selskapet du vurderer å handle i fra. I denne annonsen skal vi undersøke produktene og tjenestene til den digitale magasin- aviskiosken «Magzter».

Om Magzter

Magzter vil gi deg et stort, og utvidet utvalg av blader fra nesten alle land i verden. To indere, Girish Ramdas og Vijayakumar Radhakrishnan startet denne magasinleverandøren i 2011. Hovedkvarteret til Magzter er i New York. Det er en magasinleverandør med over 5000 blader fra 3400+ forlag som har over 75 millioner brukere. Dette brede utvalget av blader består av 40+ kategorier og 60+ språk. Deres lokale tilholdssteder er på mange forskjellige steder over hele verden, blant annet Amsterdam, London, Mexico City, Chennai, Mumbai, New Delhi, Bengaluru og Singapore.

Produkter og tjenester fra Magzter

Magzter er en plattform som du kan få som en app på Appstore og Playstore. Videre kan du også få tilgang til det som et nettsted, på en hvilken som helst nettleser. Ved å abonnere, får du tilgang til blant annet magasiner som Vogue, Cosmopolitan, Bazaar, Sport Ilustrated, Natural Geographic, Travel, Outlook Business, Tinkle, Entrepreneur osv. Du kan også få tilgang til mange premiumblader over hele verden fra forskjellige kategorier som forretning, underholdning, livsstil og barn. Du kan også lese nesten alle aviser i verden digitalt. Mer enn 3400 utgivere av Magzter består av verdens beste utgivere som Bloomberg, Maxim og Guardian News & Media.

Magzter tilbyr deg å lese alle premiumaviser og blader over hele verden. Du trenger ikke å kjøpe hvert blad, eller artikkel hver for seg. Du må bare kjøpe et abonnement. Hvis du er på et bestemt nettsted, kan du lese et hvilket som helst magasin, så lenge det har et samarbeid med Magzter.

Hvis du har spørsmål eller problemer med tjenesten til Magster, så kan du kontakte selskapet via deres e -postadresse "help@magzter.com". Du kan også kontakte dem fra deres offisielle nettsted, enten om du er en kunde, utgiver, annonsør, ansatt, bibliotekar eller medieperson.

Klager, komplimenter og tips for Magzter

Har du brukt Magzter for å lese blader og aviser på nett? Hvis ja, så hadde det vært fint om du kunne skrive en kundeanmeldelse. Fungerte det som det skulle, og var utvalget så bredt som det ble lovet? Var kundeservicen dyktig og pålitelig? Andre folk har stor nytte av å lese om dine erfaringer og tilbakemeldinger, sånn at de kan velge å abonnere på den digitale magasin og aviskiosken som passer best for dem. Kundeanmeldelsen din er også en god måte for Magzter til å vite hvilke tjenester som de må forbedres. Vi setter stor pris på din kundeanmeldelse.

Magzter

10
    10