Anmeldelser Haugenbok

Man hører jo ofte om anbefalinger om å lese flere bøker og om hvor mye det kan hjelpe deg. Det kommer jo litt an på hva du vil lese, men det er jo alllitds greit å ha en bok i hånda. Spesielt om alternativet er telefonen. Alle bruker telefon, så kritikken ligger ikke der, men det kan være nyttig å legge den fra seg en gang i blant. Det er heldigvis mange steder man kan få seg en bok fra, billig og raskt. Haugenbok virker å være en slik butikk, og blant mange konkurrenter trenger man en god grunn til å handle der? Det er i det minste bedre å handle der enn hos Amazon? Vi håper det i det minste, men det er ikke sikkert alle er enige. Uansett, om du vil vite mer om Haugenbok les videre så får du alt du trenger!

Informasjon om Haugenbok

Dette er en norsk bokhandel og det er vel noe mange vil støtte? De har sitt kontor på Volda, noe som forteller ganske mye om hva slags butikk det er. Fordi du kan ikke akkurat besøke en fysisk Haugenbok butikk, da det er kun netthandel de driver med. Det er fornuftig, spesielt med tanke på konkurransen de står i mot. Og Haugenbok har eksistert helt siden 1929, altså før den andre verdenskrig, så det er noe vi føler er verdt å ta vare på. Det er også visse fordeler ved å handle hos dem, blant annet det at du får gratis frakt om du kjøper for over 249 kroner, noe som er ganske bra synes vi. I tillegg, om du bestiller før klokken 14:00 så sender de boken samme dag som du har bestilt den. Det er veldg bra, og om du er student er det enda flere fordeler og gode grunner til å handle der.

Produktlansering og drive nettbutikk // Oppdatering

Hva du kan kjøpe

Som forventet er det ikke akkurat mangel på kategorier og sjangre du kan kjøpe i. Er du student kan du finne skolebøker og om du er interessert i fagbøker kan du også kjøpe det. Skjønnlitteratur er en av de viktigste kategoriene i butikken, og om du vil ha det på andre språk enn norsk kan du finne det også. Engelsk, russisk er bare noen av språkene, og de har et stort utvalg av både nye og gamle bøker. Det er noe for enhver smak der, og om du får en plutselig lyst til å kjøpe noe får du boken altså veldig raskt levert. De skryter jo tross alt av å være Norges raskeste bokhandel, og da kommer det også forventninger med! Om vi ønsker å støtte noe lokalt i konkurranse med gedigne monstre fra utlandet kan Haugenbok være en god start for de fleste av oss!

Erfaringer med Haugenbok

Vi regner med at flere har brukt Haugenbok da de har eksistert i nesten 100 år, så vi oppmuntrer folk som har brukt butikken for bokinnkjøp til å skrive inn til oss. Del din erfaring om butikken og om du ville anbefalt den til andre!

Omtale av Haugenbok

Haugenbok

10
    10
    10
    10
    10

Skriv din egen anmeldelse om Haugenbok

Er Haugenbok et pålitelig selskap?

Der er for øyeblikket publisert én tilbakemelding av Haugenbok. I gjennomsnitt har de fått en rating på 10/10, hvor 100% av anmelderne har sagt at de ville kjøpt fra selskapet igjen.

Hvilke tjenester og produkter tilbyr Haugenbok?

Haugenbok opererer for det meste innenfor Nettbutikker-bransjen, mer spesifikt med Hjemmeartikler.

Jäikö arvosteluista sinulle positiivinen mielikuva? Jos näin, olet valmis asettamaan tilauksen Haugenbok nettisivuilla huoletta. Jos taas koet olosi yhä epävarmaksi, voit tutustua myös muihin alan palveluntarjoajiin sivujemme kautta!