Anmeldelser Harlequin

Det å plukke opp en bok og lese den virker ikke som det er så populært lenger. Spesielt ikke blant de yngre av oss, men det er kanskje til å regne med. Med tanke på at de har hele verden på deres fingertupper så er de mer enn opptatte med det. Det betyr ikke at man ikke bør lese en bok en gang i blant, og da er Harlequin et godt sted for deg å starte. Men la oss se på Harlequins litt nærmere og hva du kan finne der.

Ting du bør vite om Harleqeuin

Harlequin er eid av det verdenskjente forlaget HarperCollins, og Harlequin er et forlag i seg selv. Det Harlequins baserer seg mest på er romantiske bøker, og det er det de utgir aller mest. Med tanke på at de publiserer over 100 titler per måned så er det et veldig stort utvalg hos dette forlaget og de utgir bøker i over 34 land. Dette forlaget har publisert bøker i Norden helt siden 1979, og helt opp til 2015 så var det bare oversatte bøker. Etter det så har de begynt å publisere bøker skrevet av nordiske forfattere også. Det er jo alltid greit med en god bok rett før du skal sove, og det å lese en romantisk roman kan få en til å slappe av før man sovner.

Ulike sjangre og stiler på Harlequin

Vi har allerede nevnt at på Harlequin finner du romantiske noveller og romaner, men det er naturligvis ikke alt de har å tilby. Du finner ikke gamle littærere klassikere på denne siden, men det er heller ikke noe du bør forvente strengt tatt. Alle de store sjangrene innen skjønnlitteratur finner du bøker i på Harlequin, som thrillere, spenningsromaner, erotiske romaner, young adult og andre. I tillegg så finnes det bøker i andre kategorier som skal hjelpe deg i det hverdagslige livet. Det finnes blant annet kokebøker, familie og helse og biografier. Du kan fylle opp biblioteket ditt ganske bra med bøker fra Harlequin. En ting til, om det er romantiske romaner du er ute etter så er Harlequin definitivt stedet for deg. De selger bøkene til Nora Roberts, en forfatter med over 400 solgte eksemplarer verden over. Bøkene på Harlequin finnes også som e-bøker om det er det du foretrekker, så valget er helt ditt.

Kundetilfredshet med Harlequin

Da Harlequin har eksistert såpass lenge i Norden, og da i Norge, så ville det ikke være så overraskende om folk var i stor grad veldig fornøyde med hva de får fra Harlequin. Men har prisen vært akseptabel i forhold til kvaliteten man har fått, og syntes du at leveransen tok lang tid? Eller har du vært fornøyd hele tiden med hvordan kjøpsprosessen har foregått? Om du har truffet på problemer, var kundetjenesten hos Harlequin behjelpelige eller var det vanskelig å få kontakt og hjelp av de?

Alle disse spørsmålene vil vi ha svar på, og vi ber dere som har kjøpt fra Harlequin til å skrive til oss og fortelle!

Anbefalinger fra Harlequin

Harlequin

10
    10
    10
    10
    10

Skriv din egen anmeldelse om Harlequin

Er Harlequin et pålitelig selskap?

Der er for øyeblikket publisert én tilbakemelding av Harlequin. I gjennomsnitt har de fått en rating på 10/10, hvor 100% av anmelderne har sagt at de ville kjøpt fra selskapet igjen.

Hvilke tjenester og produkter tilbyr Harlequin?

Harlequin opererer for det meste innenfor Nettbutikker-bransjen, mer spesifikt med Hjemmeartikler, Handelsvarer.

Jäikö arvosteluista sinulle positiivinen mielikuva? Jos näin, olet valmis asettamaan tilauksen Harlequin nettisivuilla huoletta. Jos taas koet olosi yhä epävarmaksi, voit tutustua myös muihin alan palveluntarjoajiin sivujemme kautta!