Anmeldelser GamesDeal

Spill

er alltid populært, og i dag kanskje mer enn noen gang er det et så stort krav til spill og butikker at det ikke er rart at sider som GamesDeal plutselig dukker opp. Det er jo folk der ute som tross alt vil ha en del av kaka. Men hva gjør GamesDeal så bra og hvorfor bør du vurdere å kjøpe dine spill der?

Om GamesDeal

Som sagt så er markedet for spill veldig stort, og om du har fulgt med i utviklingen så har du sett blant annet hvordan e-sport har utviklet seg til å bli en milliardindustri. GamesDeals er en del av Glory Profit International LTD. som ble grunnlagt i 2006 i Hong Kong. Det tok ytterligere noen år, i 2014, før GamesDeals ble lansert på nettet, og har siden da blitt en av de største og beste leverandørene av spill online. De har siden da åpnet selskap i Tyskland, Polen, Russland, noe som har hjulpet de med å etablere seg i mange ulike marked. Siden finnes tilgjengelig på flere ulike språk, men ikke på norsk. Det er vel ikke noe stort problem, fordi de aller fleste av oss forstår engelsk!

De ulike kategoriene hos GamesDeals

En ting som er like greit å få ut av veien med en gang er det faktum at du ikke får kjøpe Xbox- eller Playstationspill i GamesDeals. Det eneste du kan kjøpe knyttet til disse konsollene er abonnementstjenester, noen ganger til en billigere pris enn andre steder. Så hovedfokuset hos GamesDeals er PC- eller Mac-spill, hvor det legges vekt aller mest på PC. Det er ikke så rart kanskje, men det er litt overrraskende at en spillbutikk på nettet ikke selger konsollspill. Sånn sett taper de ganske mange kunder, men det er kanskje en plan som de er komfortable med, da det også virker å fungere for de, spesielt fordi de har hatt så stor suksess. De ble tross alt den beste selgeren av Xbox Live i 2015 på Trustpilot, så de har gjort noe smart her, tydeligvis. Det trenger jo ikke å bety noe nødvendigvis, da anmeldelser på nett noen ganger kan være misledende, men det er i det minste en ganske god indikator. Og, om vi glemte å nevne det, så fungerer GamesDeals ved at de gir deg en kode. De sender deg ikke den fysiske cd-en fra Hong Kong liksom. Så PC-spillet du velger får du umiddelbart tilgjengelig, du må bare laste det ned.

Responsen fra GamesDeals

Du kan kontakte GamesDeals når som helst, men det er som oftest best å sende en mail til de, da du får bedre kontakt med de på den måten. Det avhenger litt på hva slags problemer du har så klart, men et selskap som GamesDeals vokser seg ikke så stort uten å ta deres kunder på største alvor.

Har du kjøpt fra GamesDeals?

Om du har kjøpt fra GamesDeals så vil vi gjerne høre om dine erfaringer. Om du har fått spillene fort og til den rimelige prisen de lover. Vi vil gjerne høre hva du har erfart!

FIFA 20 kan du kjøpe på GamesDeals