Anmeldelser Barnas Beste Bok

Er du på leting etter andre menneskers erfaringer og tilbakemeldinger fra ulike selskaper, produkter og tjenester? Da har du kommet til det rette stedet! Vi vet at reklame ikke alltid er ærlig og oppriktig, i det minste så belyser reklame kun det positive ved et produkt eller en tjeneste. Men en kundeanmeldelse fokuserer på både fordeler og ulemper, en kundeanmeldelse kan også fortelle deg noe om kundeservice og andre faktorer slik som frakt, betaling og lignende. Derfor er kundeanmeldelser noe av det smarteste du kan lese dersom du vurderer å kjøpe et produkt eller tjeneste.

I dag kan du få kjøpt nesten alt du ønsker via internett, og bøker er noe som aldri går av moten. I dag slipper du å lese selv, du kan lytte til lydbøker om du vil. Likevel er det viktig for barn å lære å lese, og en av de fineste metodene for å motivere et barn til det er å lese høyt for barnet. Ikke bare er det nyttig, men det skaper også god kontakt mellom barn og forelder i tillegg at begge sitter igjen med gode minner mange år senere.

Om Barnas Beste Bok

Barnas Beste Bok er en tjeneste, eller klubb om du vil som gir deg barnebøker regelmessig hjem i posten. Når du er medlem vil du få tilsendt pakker med bøker for barn en gang i måneden. Barnas Beste Bok er en av mange bokklubber som er en del av Tanum Bokklubber. Forlagene Cappelen og Damm slo seg sammen i 2007 og ble til Cappelen Damm AS. Tanum Bokklubber er et resultat av denne sammenslåingen.

Produkter og tjenester i Barnas Beste Bok

Når du melder deg inn i Barnas Beste Bok får du først tilsendt en gratis velkomstpakke. Deretter vil du få tilsendt en bokpakke hver måned, som du betaler for. Pakkene er satt sammen slik at det er dyrere å kjøpe delene i pakken hver for seg. Pakkene inneholder bøker og plakater. Plakatene har motiver som har sammenheng med innholdet i bøkene i pakken. Totalt består abonnementet av 8 bokpakker, men det er ingen bindingstid når du melder deg inn. Etter å ha kjøpt minst en bokpakke kan du melde deg ut når som helst dersom du av en eller annen grunn ikke ønsker flere bokpakker. Det eneste du behøver å gjøre for å si opp abonnementet er å kontakte kundeservice. Kundeservice kan du kontakte på telefon 21 89 60 60 eller på e-post kundeservice@tanumbokklubber.no. Kundeservice er åpen fra mandag til fredag mellom klokken 08 - 19.

Vilkår og betingelser

Ifølge angrerettloven har du 14 dagers angrerett etter inngåelse av abonnementet. Da gir du beskjed til Barnas Beste Bok, og må selv dekke kostnader for returfrakt.

Erfaringer & Tilbakemeldinger

Har du vært, eller er du medlem av Barnas Beste Bok? Vi ønsker å dele erfaringer og tilbakemeldinger med andre mennesker som vurderer å melde seg inn i Barnas Beste Bok. Slik kan andre få en ærlig og oppriktig kundeanmeldelse om bokklubben. Det kan vi gjøre dersom du kan skrive litt om dine erfaringer, både positive og negative.

Barnas Beste Bok

10
    10