Anmeldelser Esprit Games

Gaming

er noe som er utrolig populært i disse dager, og det dukker opp flere ulike utviklere og spill hele tiden. Man kan joo gså spille på flere forskjellige måter i dag, enn det man kunne tidligere. Så det er jo nesten vanskelig å holde tritt i blant. Du har kanskje, eller kanskje ikke, hørt om Esprit Games, et selskap som lager spill som du spiller online. Men man må jo si at det krever en viss kvalitet for å lykkes i dag, mye på grunn av standarden som har blitt satt av andre selskap, og man kommer ikke unna med dårlig grafikk eller svak historie i dag. Om det er tilfellet så må man ha noe virkelig godt å tilby for at spillere skal forbli lojale og spille mye. Det virker ikke å være et problem med Esprit Games dog, men har du hørt om dem? Om ikke, så les videre for all informasjon.

Hva du bør vite om Esprit Games

Esprit Games er et større selskap enn du kanskje skulle tro. De har eksistert i bare 6 år, men har allerede 50 millioner spillere over hele verden allerede. Det er ganske imponerende og det viser jo klart og tydelig at de har mye kvalitet på det de driver med. Som sagt, det er utrolig viktig, og for å ta et eksempel så har de Game of Thrones som et spill. Og da snakker vi den lisensierte versjonen fra HBO, med alle karakterene og bildene derfra. Det e rikke noe man får om man ikke vet hva man driver med, om man ikke vet hvordan man lager spill. Så bare det faktum bør gi en spiller ganske mye tillit til Esprit Games sånn sett. Du spiller altså online, på nettleseren din, så du må naturlig nok justere forventningene dine deretter også!

Hva du kan spille hos Esprit Games

Det er utrolig interessant hva du kan spille, og det er for det meste strategispill med fantasyinspirasjon. Det vil si lignende som det Game of Thrones er. Det er naturlig at det er på en måte det de reklamerer stort om, og det er jo helt nytt for dem også. Det er litt forskjellig hvordan spillene spilles avhengig på selve spillet, så det er viktig å ta deg tid når du velger spill. Noen av dem krever at du laster ned noe som heter Esprit Games Center, men det er individuelt. Og selv om Esprit Games er utgiveren er det mye variasjon i hvordan spillene spilles, noen er rene slossespill, mens andre er strategispill altså. Det er gøy å tenke på at du kan spille direkte på nettleseren, så det tar ikke plass på PC-en din. Om du liker spill så bør du gi Esprit Games en sjanse.

Om du har spilt spill fra Esprit vil vi gjerne vite mer om det, hva du syntes og om du ville anbefalt det til andre. Skriv til oss og nøl ikke, vi venter!

Game of Thrones som du kan spille hos Esprit Games

Esprit Games