NorskeAnmeldelser

    Les om kundeopplevelser med selskaper i Norge > alle våre kategorier

    Sjekk ut alle selskapene våre her. Vi har delt og viderefordelt alle bedrifter i logiske kategorier og underkategorier slik at du ikke må se så veldig langt. Leter du etter en leverandør av grønn strøm, men vil vite mer om kvaliteten på kundeservicen deres først? Eller setter du pris på rimelige priser? Da bør du sjekke vår Grønn Energi-kategori. Eller hvis du leter etter en flott klesbutikk på nett og er usikker på om de tilbyr punktlig levering, da bør du se på nettbutikkene og klesbutikkene våre. Selvsagt gjelder det samme også for spesifikk forsikring (bil, campingvogn eller reiseforsikring), datingbyråer, lån eller økonomi (investering, sparing, etc). Velg de beste, billigste eller mest kundevennlige fra en bestemt kategori. Slik trenger du ikke å se lenger og du kan være trygg på din avgjørelse. Tross alt lener du deg på genuine tilbakemeldinger fra kunder som gikk før deg så du kan lære av deres feilsteg eller suksess.

    Opplevelser & anmeldelser fra kunder om kundeselskaper og butikker

    Opplevelsene, anmeldelsene og meningene om selskaper av kundene
    Det er ikke lett å skille bra fra dårlig når det gjelder selskaper. På grunn av internettrevolusjonen vokser selskaper frem som ugress og forsvinner like raskt. Internett har også økt tilveksten av upålitelige eller svindelselskaper, men kan også virkelig hjelpe å bekjempe dette fenomenet. Før alle hadde felles tilgang på internett var det ikke like lett å nå ut til et stort publikum for å dele din historie med en negativ opplevelse av et selskap. Derfor kunne dette selskapet fortsette å svindle forbrukerne uten at noen oppdaget det. Nå er det ikke like lett, siden bruk av internett kan sikre at respektløse selskaper settes på plass. Slik tvinges selskapene til ikke bare å se på pris, men også mange andre aspekter. Derfor er ikke nødvendigvis det billigste selskapet lenger det beste, heller ikke det som selger mest. Dette er grunnen til at NorskeAnmeldelser ble grunnlagt, for å tvinge frem en balanse mellom pris og kvalitet.

    Du betaler, så du bestemmer.
    Alle er en kunde. Enten du tar ut forsikring, bytter til en ny strømleverandør eller kjøper en genser fra en nettbutikk finnes det ikke noen vei unna det. Og det finnes like mange tilbud som det finnes kjøpere, fra billig til bærekraftig til miljøvennlig til kundevennlig. Vi forstår at du ikke vet hvor du skal lete. Hva er forskjellen mellom en livsforsikring og en annen? Og finnes det egentlig noen forskjeller eller er den eneste forskjellen den månedlige kostnaden? Er ringeminuttene på mobilabonnementet ditt nok eller må du betale ekstra hver måned? Det er viktig å lese så mange uavhengige anmeldelser som mulig før du kjøper en gjenstand. Vi hos NorskeAnmeldelser prøver å hjelpe ved å gi deg nyttig informasjon. På den måten, ved å utnytte anmeldelsene og meningene til tusenvis av kunder som gikk før deg, kan du bestemme deg for om du fortsatt vil gjennomføre kjøpet.

    Hvorfor fokuserer dere hovedsakelig på forsikringsselskaper, strømleverandører, ferie/reisebyråer, telecom, investering og dating?
    Vi prøver å lage nok kategorier til å komme så nær som mulig å kunne inkludere alle selskaper gjennom hele Norge. Selvsagt er ikke dette altid mulig fordi det finnes mange unntak, så vi fokuserer oppmerksomheten vår på selskaper som krever langsiktig forpliktelse eller har stor påvirkning på livet ditt. Selv om vi også diskuterer mange nettbutikker for klær, datamaskiner, kameraer, hageutstyr, husholdningsutstyr og kjøkkenutstyr, er en dårlig handel i disse kategoriene ikke så ille som en strømkontrakt eller forsikring. Genseren eller skjorten du kjøpte på nett kan sendes tilbake og et nettbrett er lettere å returnere enn en kontrakt som binder deg for ett eller to år. Med en gjenstand som kjøpes på nett vil du måtte vente og se om selskapet holder den lovte leveringsdatoen, har god garanti og om bestillingsprosessen var tilfredsstillende. Vi diskuterer fortsatt mange av disse selskapene. Men de største feilgrepene kan gjøres med store kjøp og/eller hos selskaper som vil ha langsiktig forpliktelse, som et feriehus i Barcelona eller Kroatia. Disse kjøpene har stor påvirkning på livet ditt over lang tid og kan være mer skuffende når de mislykkes, slik som en mislykket ferie eller datingside. Det er derfor det er viktig at du er godt informert. Tenk for eksempel på strømkontrakten som du inngår for 1 eller 3 år. Et feilaktig valg binder deg i flere år og gjør at du må betale mye mer enn nødvendig. Eller bestilte du ferie hos et dårlig reisebyrå? Eller en boligtilbyder som ikke holder det de lover? Det er dette du kan fortelle andre kunder. Slik redder vi hverandre fra å gjøre feil, dra på ferien fra helvete eller ha en kontrakt som ødelegger livet ditt.