Anmeldelser, klager og kundeerfaringer Skriv en anmeldelse

Alle kundeanmeldelser (0)

Logo SimpleSite

SimpleSite

1 Anmeldelser

"Alle" trenger visstnok en hjemmeside i disse dager. Alle har noe viktig de skulle sagt, og de vil gjerne at så mange som mulig h&o...

Soundcloud

Vi liker alle musikk. Det er noe som kan hjelpe oss når vi har det litt vanskelig, eller gjøre de gode stundene enda bedre. Noe annet som er spesielt med musikken er det enorme fellesskapet som følger med. Musikk er noe alle kan kjenne seg igjen i, og alle har sine personlige favoritter. Dette er noe som kan være veldig unikt innenfor musikk, og som derfor knytter folk nærnere hverandre. Dette er en av grunnene til at vi trenger en plattform der vi kan dele alle våre tanker og ideer, samtidig som unge artister får en unik mulighet til å markedsføre seg til et publikum. Om du kjenner deg igjen i dette kan det være at Soundcloud er noe for deg. Men hvordan er egentlig SoundCloud som plattform? Koster det penger? Er appen vanskelig å navigere? Få svar på alt dette og mer ved å lese gjennom ærlige kundeanmeldelser som er lagt igjen her.

Om SoundCloud
SoundCloud ble startet i Stockholm, Sverige i 2007, plattformen er en artist-første plattform drevet av et verdensomspennende artistfellesskap, og den hjelper til med å oppdage nye trender innen musikkkultur for brukerne. Individuelle musikere gis tilstrekkelige muligheter og ressurser de ønsker til å skape og utøve sitt yrke. SoundCloud er det største globale musikkstrømmenettstedet med over 250 millioner sanger fra 30 millioner musikere fra 190 nasjoner. SoundCloud er en musikkstrømmeplattform som er tilgjengelig gratis på nett. Plattformen kan også hjelpe brukerne med å distribuere musikken sin som artist, og på denne måten nå frem til et nytt publikum. Den lar brukerne laste opp musikken sin, streame den på nettet, støtte andre og dele podcaster og musikk. SoundCloud tilbyr sine grunnleggende tjenester gratis til brukerne, selv med betalte abonnementsalternativer som gir annonsefrie tjenester for å lytte til musikk og nedlastingsalternativer for brukere offline.  SoundCloud er tilgjengelig på stasjonære eller bærbare datamaskiner og også på mobilapplikasjoner for Android-enheter og iPhone-operativsystemer (IOS). SoundCloud har et brukervennlig grensesnitt som gjør det enkelt å bruke for å vedlikeholde en konto. Plattformen brukes også til å styrke nye artister og hjelpe dem i karriereutvikling globalt.

Hvordan kan du bruke SoundCloud?
Du kan bli en aktiv lytter, og oppdage fantastiske album, samtidig som du kan markedsføre favorittene dine med sosiale mediekanaler.  Ved å diskutere, dele og nyte sangene deres, kan du vise at du setter pris på de nye artistene du liker. Med et Go +-medlemskap som koster $9,99 per måned, kan du lagre et uendelig antall sanger og lydspor for reklamefri nedlastet musikk. SoundClouds samarbeidsaspekt lar brukerne, fra artister til kommentatorer, engasjere seg med brukere og beundrere gjennom de ulike delingsverktøyene.  Denne inneholder en av SoundClouds mest kjente funksjoner: det berømte kommentarsystemet.  Den lar brukere sende inn sine kommentarer til bestemte tider i en lydkilde, som deretter kan sees av alle som lytter til musikken.  Å bruke SoundCloud er veldig praktisk for brukerne.  Alt du trenger å gjøre er å laste ned SoundCloud-applikasjonen og registrere deg. Det er veldig enkelt å opprette en konto, du kan registrere deg ved å skrive inn en e-postadresse og et passord.  Ellers kan du også opprette kontoen din via Facebook, Google eller Apple.

Erfaringer med Soundcloud
Har du noen gang prøvd Soundcloud? Vi viø gjerne høre om din erfaring. Fortell oss gjerne hva du syntes om Soundcloud som strømmetjeneste. Møtte du noen problemer? Likte du musikken du fant? Er det bedre alternativer der ute? Bruker du fortsatt denne applikasjonen? Villedu anbefalt Soundcloud til en venn? Husk at det alltid er best å ha ærlige kundeanmeldelser både for de potensielle kundene og for selskapet. Din tilbakemelding blir satt pris på.