NorskeAnmeldelser

    Opplevelser

    Hvorfor synes vi at opplevelser er så viktig?


     

    Hvorfor NorskeAnmeldelser?
    Vi mener at selskaper bør være transparente når det gjelder hva de lover og hva de egentlig gjør. Den beste måten å vise dette på er å la kunder med nylige opplevelser med et bestemt selskap få snakke. Vi mener at selskaper bør stå for det de hevder. Hvis et selskap leverer det de lover, finnes det ingen grunn til ikke å være på NorskeAnmeldelser. Og i det tilfellet er det en flott reklameplakat for å vise at du bare har fornøyde kunder. Det er slik vi får gode og sterke selskaper med rett til å eksistere.

    Er anmeldelsene hos NorskeAnmeldelser ekte?
    Ja! Vi kan være 90% sikre på at alle anmeldelser som er skrevet er ekte. Når vi er i tvil (de andre 10%) fjerner vi anmeldelsen fra siden. Vi er fullt klar over at opplevelsessider kan brukes for å sverte selskaper uten grunn. Derfor benytter vi avansert programvare (IP-adresser, e-postadresser og bekreftelser etc) for å finne ut hvor en anmeldelse kommer fra.

    Er dere uavhengige?
    Vi er 100% uavhengige. Etter å ha hatt noen dårlige opplevelser med enkelte selskaper uten å ha noe sted å gå med klagene våre, ble denne siden grunnlagt. Vi har ikke noen interesse i det hele tatt av å stille selskaper i et positivt eller negativt lys. Det eneste vi er interessert i er at negative kommentarer, men selvsagt også de positive, er rettferdige, slik at de riktige selskapene belønnes for innsatsen sin.

    Når et selskap får dårlige omtaler, gir dere dette selskapet en sjanse til å forbedre seg?
    Det vi vil ha er pålitelige selskaper som holder det de lover. Positive omtaler er belønning for et selskap, fordi de kan være flott reklame for tjenesten som ytes. Tross alt avgjøres rangeringen og anmeldelsene av uavhengige kunder. Det samme gjelder en dårlig omtale. Alt vi vil er at selskapet (fortsatt) skal holde løftet sitt. Vi ser på typen og alvorlighetsgraden til klagene. Hvis vi har kunnet fastsette at omtalen er berettighet, beholder vi det på nettsiden. Hvis mulig (og i de fleste tilfeller er det mulig) etablerer vi kontakt mellom kunden og selskapet det gjelder. Så selskapet får sjanse til å rette opp situasjonen ved enten å bestride klagen eller gjøre det godt på en eller annen måte. Vi spør kunden om problemet er løst og om kunden godtar å fjerne klagen eller legge til en fotnote.